پایان نامه ها :
در این بخش پایان نامه­ های مربوط به کلیه رشته­ های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، دکترای عمومی و دکترای تخصصی دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به صورت متمرکز گردآوری و سازماندهی شده اند.در هنگام تسویه حساب  یک نسخه از پایان‏‌نامه‌‏های دانش‌آموختگان دانشگاه به همراه لوح فشرده پایان نامه در قالب WORD و PDF  به کتابخانه مرکزی تحویل داده ­می‏شود.پایان نامه ها پس از فهرست نویسی ،اطلاعات آنها به نرم افزار کتابخانه وارد شده و برای دسترسی مراجعان در قفسه‌‏های مربوطه قرارمی‌‏گیرد.لازم به یادآوری است که پایان نامه­ ها به امانت داده نمی­شوند و فقط می­توان در محل از چکیده و بعضی صفحات آن کپی گرفت.
 
 
 طرح های تحقیقاتی :
طرح ‏های تحقیقاتی که توسط اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان  دانشگاه علوم پزشکی لرستان در موضوعات مختلف اجرا می‌‏شود، یک نسخه از این طرح ها به کتابخانه تحویل داده می­شود که پس از فهرست نویسی ،اطلاعات آنها به نرم افزار کتابخانه وارد شده و برای دسترسی مراجعان در قفسه‌‏های مربوطه قرار می‌‏گیرد. طرحهای تحقیقاتی نیز امانت داده نمی شوند.
 
 
مقررات :
پس از استفاده از پایان‏نامه‏ها و طرح‏های تحقیقاتی آنها را به مسئول بخش تحویل داده و کارت شناسایی خود را تحویل بگیرید.
 امکان جستجوی پایان‏نامه‏ها و طرح‏های تحقیقاتی از طریق نرم‏افزار کتابخانه فراهم است.
 هرگونه تصویر برداری با موبایل و دوربین از پایان‏نامه و طرح پژوهشی ممنوع است .
 زمان فعالیت بخش پایان­نامه­ها روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت7:30 تا 15:30 و روزهای چهارشنبه  از ساعت 7:30الی 14:30می باشد.
  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

سوالات متداول

چگونه مي توانم كتاب امانت بگيرم؟

براي امانت گرفتن بايد عضو كتابخانه دانشگاه به آدرس lib.lums.ac.ir شويد. پس از ورود به پورتال كتابخانه مركزي در قسمت "ثبت نام برخط در كتابخانه" اطلاعات و مدارك خود را بارگزاري نماييد. پس از انجام مراحل ثبت نام اطلاعات شما براي كتابخانه ارسال شده و پس از تاييد كتابدار و دريافت شماره عضويت مجاز هستيد كه كتاب به امانت بگيريد. براي اطلاعات بيشتر آيين نامه امانت را مطالعه نماييد.

تعداد مداركي كه كاربران مي توانند به امانت بگيرند  براي كليه كاركنان و  دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي 3 مدرك به مدت 15 روز ،  براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي عمومي 5 مدرك به مدت 15 روز و مدت امانت منابع براي دانشجويان دوره تخصص و اعضاي  هيأت علمي نيز 21 روز و به تعداد 7 كتاب مي­باشد.

تا چند بار مي توان كتابي را تمديد كرد؟

تا سه بار در صورتي كه نسخه اي از كتاب در كتابخانه باشد و درخواست كننده نداشته باشد

چگونه ميتوان منابع امانتي را تمديد كرد؟
به صورت تلفني و مراجعه حضوري
شماره تماس:  06633120233 داخلي 214
آيا امكان امانت گرفتن كتاب از طريق پورتال كتابخانه ديجيتال وجود دارد؟

خير فقط با مراجعه حضوري به كتابخانه مركزي دانشگاه و كتابخانه هاي وابسته امكان امانت منبع وجود دارد.

چگونه ميتوانم منابع مورد نظر را رزرو كنم؟
براي رزرو منابع مي توان به صورت حضوري و همچنين از طريق نرم افزار كاوش به آدرس
مراجعه نمود. پس از جستجوي مدرك با كليك بر نتيجه مورد نظر گزينه تقاضاي رزرو را انتخاب نماييد.